Archer s01e08 dailymotion. Download Archer S01E08 HDTV XviD 2019-02-17

Archer s01e08 dailymotion Rating: 5,9/10 511 reviews

Archer s01e08 Episode Script

archer s01e08 dailymotion

Where the hell is everybody? At this point, really anything. Forget the eye bandage, but the hair, the strong jaw line. You know, with Lana there. And where the hell are the jumars? Keep your freaking voice Aah! Because if they don't steal me that huge diamond I will literally die. Stealing all my prospective clients? I don't know what that is. Guess who has breast cancer.


Next

Watch Archer 2009 S01E08 Season 1 Episode 8

archer s01e08 dailymotion

Even though you totally depend on us. Holy shit, you geeks are bad-ass. And you're cool with Krieger shucking your side-corn? Okay, so they're bad chanters, but overall this strike's shaping up. Because I am officially out of gin. Hey, we're out there risking our lives every - Many of the days. And, again, you do realize it'll be totally destroyed in the process.

Next

Archer s01e08 Episode Script

archer s01e08 dailymotion

So who's with me on that picket line? But I was the first to recognize its potential as a tactical garment. Don't think these goggles were properly calibrated. I love that you know how to do that. Just watched Deliverance again, huh? Look at me, seriously, Lana. No, no, now, I clearly remember you said Augustus. Lana, I'm sure we have one second. How can you not see that? Let's assume we can't access the palace through that same skylight.

Next

Seznam seriálů

archer s01e08 dailymotion

Because you learned nothing from it. You can't put a price on good pussy. All episodes uploaded at best and good video hosts and file hosts like : openload. What the hell are you people waiting for? Wait, did we get the diamond? Because there's gonna be some neurological damage. Don't talk to me about fire hazards.

Next

Final Space (S01E08): Chapter Eight Summary

archer s01e08 dailymotion

Holy shit, is that Cyril? Damn it, we don't have a second. We can't find any gear we need. Oh, wait, are we open? It's like a trailer park Easter. I'll suck it straight off this grimy linoleum before I give in to you belly-achers. Yeah, that is a huge win-win for me.

Next

ArcherS01E08 English Subtitle

archer s01e08 dailymotion

But that is my decision, Ms. Jeez, that's how Houdini died. I'll get the raise I deserve. What's my father ever done that's so great? Where is that equipment guy? But he also knows how to work all the computers and satellites and shit. Nobody knows why we're striking.

Next

Archer s01e08 Episode Script

archer s01e08 dailymotion

You gotta slug her in the diaphragm with a forearm shiver. Why the hell is your phone on? Should I go on without you? Hey, Eugene Debs, it's only been about ten hours. And I for one am fed up. And yet, you always do. Get them out of there.

Next

Final Space (S01E08): Chapter Eight Summary

archer s01e08 dailymotion

What's your problem, neck bones? Those monies will go to medical care for the palace guards they poisoned. So, what's it gonna be, you harpy? But even though I do all that I gotta live with a roommate. Are you cheating on me? Shovels I don't know how or why we'd use them. We couldn't have done it without an electrical insulator. But Cyril, why did you have a diamond? They're not all equally appal - And have I blabbed about you and Cheryl? Yeah, fed full of muffins and denial. Not at the number you quoted me. The People's Republic of Canada? If they'll give up their bonuses Mother! Oh, my God, we've been spotted they're shooting at us.

Next

ArcherS01E08 English Subtitle

archer s01e08 dailymotion

When have I ever been blabby? All the gear those sweaty tech-dweebs normally Oh! Cyril, baby we're pinned down, okay? Because I have a Why did you call? Time lost is muffin lost. Archer did to the cleaning ladies. But seriously, it does sound like we're about to be overrun, so Get my son out of there. It might be, for all we know. Holy shit my other senses are already heightened. Which means no bonuses for us. And done, but if you still want us to steal you that gigantic diamond - Well, obviously.

Next